CLICA AQUÍ I VEURÀS L'ÀLBUM DEL JARDÍ DELS DARRERS DOS CURSOS
El projecte Jardí-Hort enguany ha anat mes enllà de l'Aula Oberta (15)i hi ha hagut hores en que alumnes de 1r a 4t d'ESO (14) també hi han realitzat diferents tasques.
Jardí: esbrossar, escatir i podar, triturar, acondicionar i marcar nous camins, transplantar, regar,... i tornar-hi quan havia tornat a crèixer.
Hort: parcel·lar, arrencar herbes no volgudes, cavar, plantar, regar, cuidar, recollir. Aquest any només hem plantat 3 classes diferents d'enciams, cebes,maduixeres, tomàquets i cogombrers,tot i aquest nos'han fet perquè han començata crèixer quan hem acabat elcurs i els ha faltat aigua i les maduixes les han picat els ocells.
NOTÍCIA I FOTOS JARDÍ-HORT ANTERIOR
dimarts, 24 de juliol del 2012
dilluns, 23 de juliol del 2012
HEM FET SOCIALS AL JARDÍ DE L'INSTITUT
Podeu veure el VIDEO de 12' a YOUTUBE, CLIQUEU AQUÍ.
Aprofitant un dels espais de la zona enjardinada de l'institut, hem fet una simulació d'excavació arqueològica i tallers d'Arqueologia. La preparació la van fer els alumnes de l'Aula Oberta entre octubre i gener. Els alumnes de 2n d'ESO, van ser els arqueòlegs durant uns dies de maig, , mentre que els de l'Aula Oberta exercien de monitors dels 6 tallers que fèien els grups de manera rotatòria. Aprendre les maneres de viure del passat: els costums, les formes d'organitzar la societat i el treball, els avenços tecnològics, etc. ens han de servir per comprendre el present i veure que hem de fer uns usos més sostenibles dels recursos naturals, és a dir esmenar errors.
Aprofitant un dels espais de la zona enjardinada de l'institut, hem fet una simulació d'excavació arqueològica i tallers d'Arqueologia. La preparació la van fer els alumnes de l'Aula Oberta entre octubre i gener. Els alumnes de 2n d'ESO, van ser els arqueòlegs durant uns dies de maig, , mentre que els de l'Aula Oberta exercien de monitors dels 6 tallers que fèien els grups de manera rotatòria. Aprendre les maneres de viure del passat: els costums, les formes d'organitzar la societat i el treball, els avenços tecnològics, etc. ens han de servir per comprendre el present i veure que hem de fer uns usos més sostenibles dels recursos naturals, és a dir esmenar errors.